Maľovania
Áno, samozrejme! Hoci sa diamantové maľovania skladajú z malých dielikov a nie je ľahké ich zložiť, každý to zvládne za viac či menej času! 😊
Nehovoriac o tom, že maľovanie s diamantmi zlepšuje jemné motorické schopnosti, takže pokiaľ práve nie ste najlepší, uvidíte na sebe po pár kusoch výrazné zlepšenie.
Každý z diamantových obrazov môže byť perfektným darčekom nielen pre milovníkov kreativity, ale prakticky pre kohokoľvek.
Diamantové maľovania poskytujú maximálnu relaxáciu, znižujú stres a uvoľňujú vašu myseľ, čo je ideálna príležitosť, ako sa trochu vymaniť z každodennej rutiny.
Diamantové maľovania môžete skladať sami, so svojou rodinou, s partnerom, priateľmi a dokonca môžete súťažiť o to, kto ich zloží najrýchlejšie.
1. Zlaďte vzory na diamantovom obale so vzormi na okraji plátna a v oblasti maľby – každá farba je dodávaná v samostatnom sáčku.
2. Zatlačte diamantové pero do ružového mäkkého silikónu – s týmto odtlačkom budete môcť maľovať niekoľko hodín.
3. Rozložte plátno a odlúpnite časť olovenej fólie – toľko plochy, s akou budete naraz pracovať.
4. Vyberte si farbu, nasypte diamanty do misky a pomocou pera ich umiestnite na plátno.
5. Ak omylom vložíte diamant na zlé miesto, pokojne ho odoberte z plátna pomocou priloženej malej kovovej pinzety a umiestnite ho na správne miesto.
6. Akonáhle umiestnite všetky diamanty do oblasti na plátne, stlačte ich dlaňou, aby ste sa uistili, že dobre priľnú.
Diamantová sada obsahuje všetko, čo potrebujete na dokonalé maľovanie:
✅ Samolepiace lesklé diamantové plátno prémiovej kvality
✅ Diamantové pero
✅ Mäkké lepkavé časti, ktoré vám pomôžu uchopiť diamanty
✅ Kovová pinzeta
✅ Farebné diamanty balené samostatne podľa farby – o 30% viac, než budete potrebovať, aby sa zabezpečilo, že budete mať dostatok
Zložiť diamantové maľovanie nie je ťažké, dokáže to každý – čo samozrejme poskytuje veľké vzrušenie a minimálnu výzvu.
Sú navrhnuté tak, aby každý mohol popustiť uzdu svojej kreativite, takže je vhodné tomu venovať pár hodín, ale dostanete impulz na odbúranie každodenného stresu a môžete stráviť čas s vlastnými kreatívnymi myšlienkami.
Farby diamantov sú rovnaké ako na obrázku, v závislosti od obrázku môžu byť matné, lesklé či krásne žiarivé.
Diamantové maľovania sa neodporúčajú deťom mladším ako 7 rokov, pretože malé deti môžu vkladať malé kúsky do úst a prehltnúť ich a v tomto veku ešte nie sú ich jemné motorické schopnosti na takej úrovni, ktorá by im umožňovala naplno si užiť skladačku.
Nad 7. rokom už toto nebezpečenstvo nehrozí, ale vo veku 7-8 rokov môže dieťa ešte potrebovať pomoc matky alebo otca. 😊
Neexistuje žiadna jednoznačná horná veková hranica, pretože na základe spätnej väzby je skladanie maľovaní aj v 90. rokoch rovnako zábavné ako u detí alebo dospelých.
Zloženie diamantového obrazu navyše rozpohybuje každú mozgovú kôru a stimuluje kognitívne schopnosti, čo môže byť užitočné najmä pri prevencii demencie v starobe.
Doprava
Objednávky zadané do 12:00 budú odovzdané prepravnej spoločnosti ešte v ten istý deň, takže váš balíček vám dorazí počas nasledujúcich pracovných dní.
Pokiaľ objednávku zadáte po 12:00, budeme ju môcť odovzdať až nasledujúci deň.
V súčasnej dobe je na výber z 2 typov doručenia:
Doručenie domov službou GLS: 990 Ft
Balíkomat FOXPOST: 990 Ft
Doručenie je ZADARMO, pokiaľ si zakúpite aspoň 2 diamantové maľovania.
V prípade doručenia domov zadarmo si môžete vybrať, či vám GLS objednávku doručí až domov, alebo vám balíček zašleme na balíkomat FOXPOST.
Pre viac informácií o doprave navštívte našu stránku “Doručovacie a platobné podmienky”.
Aktuálne sú na výber 2 typy doručenia: objednávku si môžete vyžiadať s doručením domov službou GLS alebo do balíkomatu FOXPOST.
Hneď ako balík odovzdáme nášmu doručovaciemu partnerovi, upozorní vás e-mailom a SMS na dátum doručenia a časový interval, v ktorom kuriér balík doručí.
Súčasťou informácií je aj telefónne číslo na kuriéra, takže pokiaľ nepočítate s tým, že budete v dobe doručenia doma, môžete to kuriérovi oznámiť a požiadať o doručenie balíka v inom čase, keď už budete doma.
Kuriér vám zavolá tesne pred doručením balíka.
Pri odovzdaní balíka kuriérskej službe vám náš logistický partner okrem iného zašle informačný e-mail s ID balíka, aby ste si na webe kuriérskej služby mohli overiť, kde sa váš balík nachádza.
Zásielky objednané cez GLS môžete sledovať tu: https://gls-group.eu/EN/en/package
Balíčky objednané do balíkomatu FOXPOST môžete sledovať tu: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
Pokiaľ vaša objednávka doteraz neobdržala číslo (tj. ak ste ešte neobdržali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na info@diamondart.hu a my údaje v systéme prepíšeme.
Pokiaľ vaša objednávka už obsahuje číslo, môžete požadované zmeny vykonať prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý ste obdržali od vami zvolenej kuriérskej služby.
Pokiaľ takýto odkaz nenájdete, odporúčame jednoducho zavolať kuriérskej službe alebo kuriérovi, ktorý vám balíček doručuje, na telefónne číslo uvedené v emaile.
Zákaznícky servis GLS: +36 29 886 700 alebo +36 20 890 0660
Zákaznícky servis FOXPOST: 06 1 999 0369
Samozrejme áno, pripomienky k objednávkam sú vždy preposielané kuriérovi.
GLS házhoz szállítás
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.
A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a több, mint 300 FOXPOST csomagautomata egyikébe, amelyekből 3 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is
FOXPOST csomagautomata
A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.
Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.
A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Spôsob platby
V našom internetovom obchode môžete nakupovať s kreditnou kartou (v zabezpečenom rozhraní Paylike) a na dobierku.
V prípade platby na dobierku
Pri balíkom FOXPOST iba s kreditnou kartou
U kuriéra GLS môžete platiť aj v hotovosti a kreditnou kartou
Poplatok za dobierku je 290 HUF.
Bohužiaľ sa to vo veľmi malom počte prípadov stáva. V tomto prípade náš integrovaný poskytovateľ platobných služieb (Paylike) nemusí byť z nejakého dôvodu schopný komunikovať s bankou, ktorá vydala kartu použitú na platbu.
V tomto prípade odporúčame vykonať objednávku na dobierku.
Pokiaľ si neželáte objednávať na dobierku, zašlite prosím e-mail na adresu info@diamondart.hu a my vám pomôžeme problém vyriešiť.
Áno, dobierku u kuriéra GLS môžete zaplatiť kreditnou kartou a v hotovosti.
Objednať
Pokiaľ vaša objednávka doteraz nedostala číslo (tj. ak ste v tejto veci ešte nedostali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na adrese info@diamondart.hu a my vám pridáme požadované extra produkty k vašej objednávke.
Cena produktov navyše sa v prípade platby na dobierku jednoducho pripočíta k dobierke av prípade platby kreditnou kartou vám zašleme na e-mail odkaz, cez ktorý rozdiel doplatíte.
Bohužiaľ, pokiaľ vaša objednávka už má číslo, nie je možné ju zmeniť. Ďalší produkt si môžete objednať v novej objednávke.
Pokiaľ vaša objednávka doteraz neobdržala číslo (tj. ak ste ešte neobdržali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na info@diamondart.hu a my údaje v systéme prepíšeme.
Pokiaľ vaša objednávka už obsahuje číslo, môžete požadované zmeny vykonať prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý ste obdržali od vami zvolenej kuriérskej služby.
Pokiaľ takýto odkaz nenájdete, odporúčame jednoducho zavolať kuriérskej službe alebo kuriérovi, ktorý vám balíček doručuje, na telefónne číslo uvedené v emaile.
Zákaznícky servis GLS: +36 29 886 700 alebo +36 20 890 0660
Zákaznícky servis FOXPOST: 06 1 999 0369
Záruka
Pokiaľ nie ste s objednaným produktom úplne spokojní, vráťte ho prosím do 14 dní a my vám radi produkt vymeníme alebo vrátime kúpnu cenu.
Kontaktujte nás prosím na info@diamondart.hu a my vám pomôžeme.
Pred vrátením by sme radi predložili faktúru za produkt, ktorá potvrdzuje, že ste produkt skutočne zakúpili u nás.
Okrem toho do e-mailu, ktorý zašlite nášmu zákazníckemu servisu, uveďte fotografiu stavu produktu.
Náklady na dopravu pri vrátení hradí kupujúci.
Produkt bude vrátený na vaše náklady.
Po vrátení produktu sa zaväzujeme bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od vrátenia produktu, vrátiť kúpnu cenu produktu na uvedené číslo bankového účtu.
Plnú záruku vrátenia peňazí môžeme zaručiť iba pri nepoškodených produktoch.
V prípade použitia prekračujúceho použitia požadované na vrátenie produktu sa vrátená čiastka zníži o amortizáciu vyplývajúcu z použitia produktu.
Ak máte nejaké otázky, napíšte nám e-mail na info@diamondart.hu!
Máte ešte nejaké otázky?
Kontaktujte nás a my vám odpovieme do 24 hodín!
info@diamondartshop.sk